Wednesday, August 11, 2010

Minggu-minggu terakhir di Kota Kinabalu

Terlau cepat masa berlalu, sedar tidak sedar aku dah berada hampir 8 bulan disini.Amat menyeronokkan.Berkenalan dengan sahabat2-sahabat yang sangat baik hati.
Terlalu banyak perkara yang aku pelajari semasa berada disini. Semuanya berkisar tentang survival diri.Terimakasih pada semua pimpinan ABIM yang banyak mmembantu sepanjang aku berada disini. Tunjuk ajar kalian amat bermakna pada diriku yang naif ini.
Sudah menjadi adat, setiap pertemuan pasti akan terjadi perpisahan. Tetapi bagi aku, perpisahan kali ini amat bermakna kerana menyimpan 1001 kenangan. Yang paling penting sekali ialah ukhuwah dalam kalangan sahabat.Selepas puas berfikir . aku mengambil keputusan untuk meletak jawatan.Ya bukan sessuatu yang mudah.Amat berat.Tetapi itulah hakikat.Walaupun pahit,Mungkin ada hikmah.