Sunday, July 24, 2011

Harapan hanya tinggal harapan

Assalammualaikum wwbt

*Terimakasih untuk anak ummi yang tidak banyak karenah mmmmmuah cayang,,,,,=)sambil updated blog sambil jeling baby hehee


sahabat semua,
disini saya ingin berkongsi tentang pengalaman sahabat saya mengenai harapan.. Entahlah sebut saja pasal harapan secara automatik kepala saya akan terus berfikir, sesuatu yang tidak pasti. Kita seringkali meletakkan harapan yang terlalu tinggi utk sesuatu perkara yang tidak pasti akhirnya abila tidak kesampaian mulalah kita akan rasa kecewa tertekan benci dan sebagainya..tetapi sedarkah kita?? bahawa harapan itu hanyalah impian rapuh yang belum pasti kesampaian?? oleh itu berhentilah untuk memberi harapan yang tinggi sebab ia boleh memakan diri sendiri...
Buat sahabat saya tu..
saya faham kedudukan kamu sekarang..tetapi jangan disebabkan itu kita korbankan sesuatu yang lebih berharga pada diri kita kan??? renung2kan...=)