Sunday, October 23, 2011

Suamiku terapi terbaik untuk diriku



23 oKTOBER 2011
Tepat jam 9.07 minit pagi

Saya menerima panggilan daripada suami tercinta Mohammad Yusof bin Naim."Selamat Hari Ulang Tahun Perkahwinan Kita' Sejuk hati mendengar kata-kata suami.Rasa terharu pun ada.Saya ni sangat sensitif orangnya mudah untuk menangis walaupun hakikatnya saya suka menyembunyikan airmata. Panggilan telefon dari suami saya pagi ini benar-benar memberikan satu suntikan semangat yang cukup kuat untuk saya berhadapan dengan cabaran pada masa depan. Bak kata orang, kata-kata suami merupakan terapi terbaik bagi seorang isteri dan menjadi momentum kekuatan diri dalam mengharungi liku-liku kehidupan. Memang tidak dapat dinafikan segala kekurangan/kelemahan suami merupakan simbol kekuatan /kelebihan kepada seorang isteri. Insyallah antara kami saling lengkap melengkapi. Sebenarnya, beruntung apabila bergelar isteri ini.Dalam hati, berazam untuk merebut makam isteri solehah. Agak sukar.Namun, tetap dikuatkan hati untuk menjadi wanita terbaik dalam hidup suami saya.Insyallah pahala dan ganjarannya amat besar disisi Allah swt.