Friday, January 8, 2016

Syuhada': Dilahirkan dalam keadaan prem dan menjalani transfusi darah

sudah ditakdirkan tuhan saya melahirkan anak kedua saya dalam keadaan yg saya sndiri tidak menjangka apa2,
anak kedua saya dilahirkn dalam keadaan yg lemah dan ditempatkn dalam inkubator selama 29hari...dan selama itu saya berulang alik dri rumah ke hospital membawa bekalan susu.

Memujuk hati sndiri supaya tabah dan cekal serta bersifat positif!pada tuhan kuserahkan segalanya. Bukan tidak mahu meratap keadaan diri, tetapi saya memilih utk berserah sepenuhnya pd Allah swt dan redha dgn ujianNya. Tidak sedikitpun saya merungut dgn dugaan yg menimpah...

Bacaan zikir sntiasa bermain dibibir. Alhamdulillah..

kini anak saya NURJANNATUS SYUHADA'  sudh berusia 2 tahun 7 bulan,semakin bijak ,aktif dan ceria...:)

Alhamdulillah..

Allah tidak akan menguji seseorg hamba selain dgn kemampuannya