Saturday, July 11, 2009

Muktamar PKPIM mencipta sEJARAH

Alhamdullillah….syukur pada ilahi berkat istiqamah sahabat dalam perjuangan dakwah dan tarbiyah.,akhirnya Muktamar Sanawi buat julung kalinya telah diadakan pada hari ini dengan lancarnya…Tiada lafaz kata yang indah melainkan dengan syukur dan rasa takjub pada kekuasaannya.. Ya Allah, perjuanganku dalam bidang dakwah dan tarbiyah tidak akan terhenti disini, kerna telah ku rasai manisnya apabila berjuang dalam gerakan dakwah…Disini inginku ucapkan jutaan terima kasih pada sahabat-sahabat perjuangan semua atas bantuan yang tidak pernah putus dan sokongan padu yang tidak pernah jemu-jemu daripada kalian semua sepanjang pentaklifan ku sebagai Amirah.Semoga perjuangan kalian semua sentiasa mendapat keberkatan Dari Nya. Tiada Ruang atau jarak yang memisahkan antara ukhuwah sesama kita. Moga-moga perjuangan kerana Allah swt ini sentiasa dibajai dan disuburkan dengan keimanan yang teguh.
Pesanan buat sahabat,
Buat saf pimpinan baru, takziah atas pentaklifan pimpinan baru PKPIM, jalankan tanggung jawab sahabat semua dengan sebaik mungkin..

kata ahli bijak pandai

jika mahu menggapai bintang biarlah diri punya strategi,
jika mahu menjadi sanjungan akal dan budi perlu dipatri,
jika mahu jadi ilmuwan jangan lupa persiapkan diri,
Dan jika mahu jadi pemimpin biar ketelusan tersemat di hati..

Buat mas'ul yang paling saya hormati,
syukran jazzilan atas perkongsian ilmu,pengalaman,nasihat, bimbingan dan latihan yang diberikan..serta sabar mendidik saya..insyallah,ingin saya sematkan di dalam hati segala ilmu yang diperoleh ini akan disumbangkan kepada masyarakat Sabah.hanya Allah swt yang dapat membalas jasa dan
pengorbanan kalian..Terimakasih sangat-samgat..

Buat Murobbi dan seluruh PKPIM Pusat
Terimakasih juga di ucapkan.Terlalu banyak tunjuk ajar yang diberikan pada saya..Doa saya ,agar kesinambungan dakwah dan kebajikan ini akan berterusan dan berkembang dengan baiknya..barokallah..


Ikhlas Kak_aini