Tuesday, January 12, 2010

suratan takdir..

9 Januari 2009,xbuat pertama kalinya aku datang ke xxxxxxxxx ,.mencuba nasib lah katakan, mau dikatakan lari dari masalah x boleh jugak, mungkin hanya membawa diri jak rasanya...Salam perkenalan aku hulurkan pada adik2 xxxxxxxxx .Sebelum ni hanya mendengar dari orang lain jak tentang adik2 xxxxxxxxx, kali ni duduk sama2 dorang la.

Teringat aku pada pepatah melayu "di mana langit di pijak disitu langit dijunjung.." Walaupun hidup di negeri sendiri susana tetap sama seperti dulu2.. terpaksa berjauhan dari keluarga. Entahlah aku pun tak tahu apa yang aku cari sebenarnya..dugaan kali ini begitu berat bagiku. Tidak seberat cabaran yang aku tanggung dalam xxxxxxxx dulu..Kini,aku terpaksa tanggung sorang-sorang jak.. ada juga sahabat tempat aku merungkai segala masalah, tapi terbatas oleh masa dan waktu..huhuhu
Ya allah... biarlah ujian yang datang kali ini memberikan aku kekuatan... kalau inilah takdirku aku redha...