Thursday, January 14, 2010

Pagi yang hening...

seronok bekerja di xxxxxxxxx. Banyak mengajarku tentang protokol,semasa di xxxxxxxxx dulu, ada belajar jugak tapi kali ni ilmu yang ada kena praktikkan.Tidak rugi rasanya.Walaupun hanya 3 tahun di xxxxxxxxx banyaak benda yang aku pelajari.

Tepat pukul 7.50 pagi aku bertolak dari rumah.. ofis pun dekat aja 4 minit boleh sampai jadi rilex sikit..jalan g ofis lenggang2 kangkung..entahlah apa yang dilenggangkan dan apa yang dikangkungkan pun ndak tau la..hidup dgn pandangan kosong ni.. susah sikit tidak sama dengan hidup orang yang penuh berwawasan..ada matlamat..fikiran masih lg kosong..sekarang ni pegi balik rumah n ofis jak la.. dah tak tahu menahu dah ttg dunia luar..kalau dulu celik isu semasa
..sekarang katak dibawah laut..mau power skit buta maklumat la adakah???hentam jak la...

pagi2 kena sedia ..telinga kena alert.. salah dengar atau mis info malu sndiri la ...kalau x pun...ada jak la org tersenyum2 simpul tengok muka ku ni...tak tahula senyum kerana apa hehehe tapi manis jugak la hehehe..ok juga dapat orang atasan macam xxxxxxxx ,ada mistake ka apaka xpayah menggigil juz cool down jak.. cormfirm dia senyum jak hehehhe ofis ni x la sibuk manapun tapi saja buat diri sibuk memanjanguntuk menghilangkan apa yang terbuku di hati..

ni pulak kisah housmate ku

best dapat kenal kwn dari bumiputera ni hahaha lucu..mau di mulakan cerita ni nama dia xxxxxx suku kaaum dia xxxxxx .aku tengok hidup dia ni asyik berteka teki, kalau dia bercerita dengan aku heheehhe aku kena pasang telinga paling kurang pun peluk bantal bukan ada apa2 pun, sebagai bersedia la..kalau xtahan dengar dia berteka teki,, aku decide tido terus tanpa kompromi. Kesian dia hahha sori ya xxxxxx . mata saya lbh berharga dari segala2 nya. kalau dh tido mmg tdo no kompromi la..

yang seorang ni lagi la xxxxxxx kalau berbual x bhenti2 .. mcm keretapi x jumpa stesen la.. mcm aku la gak kurang lebih la..tapi skg ni aku dh cntrol mulut ckit berhijrah lah katakan jadi kuat bckp pegi kpd kurg bckp hehehehh
ntahla..perubahan perlu dilakukan pada diri sendiri..

erm minggu depn ada usrah dengan xxxxxxxxx. mau buat d tepi pantai odet di xxxxxx bakar kepak ayam..rasanya bukan kepak jak yg dibakar,apa2 hal standby jak la ...santai bgitu...